پرشین تون

ساخت وبلاگ

تیزر جعلی PlayStation 4

 
 

چندی پیش تیزری در اینترنت منتشر شد که همگان آن را برای کنسول PS4 خواندند. این تریلر کوتاه آنقدر حرفه‌ای و زیبا خلق شده بود که اگر شرکت سونی لب به تکذیبش نمیزد، کسی بر جعلی بودن آن شک نمی‌نمود. در همین راستا یک سایت فرانسوی در طی تحقیقاتی که داشت پرده از سر این تیزر برداشت و توانست مصاحبه کوتاهی را با سازندگان آن داشته باشد. سازندگان تیزر جعلی و حرفه‌ای PS4 یک استودیو فرانسوی می‌باشد با نام "Slot B" که در سال 2012 تاسیس شده است. Slot B ساخت و مونتاژ این گونه ویدئوها را به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهد.

این استودیو در مصاحبه خود یکی از دلایل خلق این تیزر را آزمایش سیستم روشنایی جدیدشان با نام "ring light" نامیدند و به همین دلیل کنسول PS4 را برای این کار انتخاب کردند. آقای Toulouse از این استودیو اذعان کرد که هرگز فصد فریب مردم را نداشتن و اگر به سایت YouTube بروند می‌بینند با نام ناشناس گزاشته شده است و ما همیشه کارمان برای سرگرم کردن مردم بوده است و آشنایی بیشتر آنان با این گونه موارد بوده است.

وی در آخر نیز اذعان کرد ساخت این تیزر چیزی حدود 300 ساعت به طول انجامیده است که:

    یک شب برای این که این ویدئو را به صورت پروژه در بیاورند
    یک روز برای فیلمبرداری
    نصب و راه اندازی 4 روز
    4 روز برای مدل سازی ساخت انیمیشن 3D
    5روز هم برای انجام ضبط موسیقی و حل مسائل دیگر.

در مورد هزینه هم بدون احتساب خورد و خوراک کارکنان 300 یورو بوده است. اقای Toulouse در اخر از تمامی دوستان کسانای که در این امر به آنان کمک کرده‌اند سپاسگذاری کرد.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 933 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 15:02

تریلر جدید دانشگاه هیولاها

 
 

 

 کمپانیهای والت دیزنی و پیکسار قرار است در تاریخ 31-3-92، نسخه دیگه ای از این انیمیشن پرطرفدار و جذاب رو عرضه کنند. اما این انیمیشن جدید، ادامه انیمیشن قبلی نیست! در واقع زمان وقوع داستان این انیمیشن، ۱۰ سال قبل از انیمیشن اول، یعنی شرکت هیولاست. زمانی که نه تنها سالی و مایک رفیق فابریک هم نبودند بلکه  رقیب هم  هستند . این دو قبل از استخدام  در شرکت هیولا باید واحدهای درسی خودشان رو با موفقیت در "دانشگاه ترس"، پاس کنند  ودر  همین داتشگاه این دو موجود عجیب الخلقه باهمدیگه آشنا میشوند و ماجراهای جالبی رقم می خورد.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1026 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 ساعت: 20:54

پخش انیمیشن سینمایی Angry Birds، توسط Sony

 
 

 

طی توافقی بین Sony و Rovio، شرکت Sony مسئول پخش انیمیشن سینمایی Angry Birds شد. سرمایه گذاری انیمیشن سینمایی Angry Birds توسط Rovio انجام می شود و پخش جهانی آن توسط Sony صورت می گیرد. جان کوهن، تهیه کننده انیمیشن «من نفرت انگیز» و دیوید میزل، مدیر اجرایی فیلم «Iron Man» در انیمیشن Angry Birds به ترتیب تهیه کننده و تهیه کننده اجرایی خواهند بود. این انیمیشن در تابستان 2016 به نمایش عمومی در خواهد آمد.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 892 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 ساعت: 20:53

بازی پرتابل مدیریت مزارع کشاورزی

 
 

The Joy of Farming عنوان یک یک بازی مدیریتی و سرگرم کننده می باشد که در این بازی شما می بایست به پرورش انواع هویج ، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سایر سبزیجات بپردازید و آن ها را برای عرضه به مشتریان آماده کنید . بازی دارای ۶۵ مرحله ی جذاب می باشد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند .  نسخه قابل حمل (بدون نیاز به نصب) این بازی را از را می توانید از بخش نظرات این قسمت دانلود کنید .

دانلود این بازی برای دوستداران پرشین تونgoo.gl/9b7CA

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1218 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 ساعت: 20:52

انیمیشن کوتاه : سیمپسون‌ها، طولانی‌ترین روز مراقبت

 
 

 

نام: سیمپسون‌ها: طولانی‌ترین روز مراقبت – The Simpsons: The Longest Daycare »

سال تولید: ۲۰۱۲ » کارگردان: David Silverman »

شرکت تولید کننده: Gracie Films »

کشور تولید کننده: آمریکا »

زمان: ۵ دقیقه » زبان: - »

خلاصه داستان: سیمپسون‌ها: طولانی‌ترین روز مراقبت (به انگلیسی: The Simpsons: The Longest Daycare) نام انیمیشن کوتاه محصول کمپانی گریسی (به انگلیسی: Gracie Films) و اقتباسی از سریال پرطرفدار سیمپسون‌ها می‌باشد که به کارگردانی دیوید سیلورمن (به انگلیسی: David Silverman)، که تهیه‌کنندگی بخشی از سریال سیمپسون‌ها را نیز بر عهده داشته، ساخته شده است. قابل ذکر است این انیمیشن افتخار نامزدی جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه در سال ۲۰۱۳ را نیز در کارنامه خود دارد. داستان انیمیشن درباره مگی (به انگلیسی: Maggie) دختر کوچک خانواده سیمپسون‌ها است که یک روز را در مهد کودک سپری می‌کند و اتفاقات جالبی برایش رخ می‌دهد…

برای دانلود این انیمیشن به بخش نظرات مراجعه کنیدلینک دانلود برای دوستداران پرشین تون

goo.gl/JQFQr .

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1072 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 ساعت: 20:50

بزودی پخش سریال یک جفت پادشاه با زیرنویس فارسی

 

 

با توجه به درخواست پخش سریال های مطرح با زیرنویس فارسی  ، شبکه پرشین سریال کمدی و جذاب Pair Of Kings ( یک جفت پادشاه) را به صورت زیرنویس فارسی تقدیم شما  همراهان همیشگی خواهد کرد .

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 2610 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:15

 

اعتراض کارگردان و نویسنده «شجاع» به دیزنی

 
 

خانم برندا چپمن نویسنده و کارگردان انیمیشن شجاع که موفق به گرفتن جایزه اسکار شد، به تغییرات صورت گرفته در لباس ، چهره وموی نقش اول این انیمیشن، (شاهزاده مریدا) به دیرنی اعتراض کرد. در بازنگری دیزنی در ظاهر این کاراکتر، چهره و هیکل این کاراکتر تغییر کرده و دیگر خبری از تیر و کمان نیست و لباس های پر زرق و برقی که او از آن تنفر داشت، به تن این کاراکتر پوشانده شده است. چپمن در انتقاد خود از دیزنی می گوید: این کار یک بی اعتنایی آشکار به پیام اصلی فیلم است و این کار دیزنی یک حرکت بازاریابی  است که پایه و اساس آن بر پول استوار است.

 

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1103 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:11

با دایناسورها قدم بزنید!

 
 

 

این فیلم به کارگردانی نیل ناتیینگل و پیر لسپینیوس براساس یک سریال محبوب BBC که ساخت آن را تیم هاینز بر عهده داشته، در حال ساخت است.این فیلم تماشاچیان را به دوران ماقبل تاریخ می برد، جایی که یک دایناسور غول پیکر برای مدت ها تبدیل به یک قهرمان می شود. این فیلم در اواخر سال جاری میلادی اکران خواهد شد.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 954 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:09

دانلود بازی Garfield 2004 برای PC

 
 

 

بازی Garfield یکی از بازی های جذاب و خاطره انگیز بسیاری از کاربران می باشد. شما نیز حتما اسم گارفیلد را شنیده اید. گربه ای بازیگوش که اتفاقات جالبی را رقم می زند.گارفیلد در این بازی باید ماموریت هایی را که در خانه به عهده وی می باشد را با موفقیت انجام داده و امتیاز کسب نماید. این بازی در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است ولی به دلیل جذابیت این بازی، آن را برای شما عزیزان در سایت قرار داده ایم. امیدواریم این بازی مورد قبول تان واقع شود. لینک دانلود بازی با حجم 530 مگابایت در قسمت نظرات . بعد از دانلود و استخراج فایل فشرده، فایل نهایی را با نرم افزارهایی مانند Nero رایت نمایید.

دانلود این بازی با حجم 530 مگابایت برای دوستداران پرشین تون ;-)

goo.gl/sAbdC

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1023 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:08

انیمیشن نیک و نیکو به صورت تری دی

 
 

 

نیک و نیکو (به ژاپنی: みつばちマーヤの冒険 Mitsubachi Māya no Bōken، به معنی «ماجراهای مایا زنبور عسل»)‏ نام یک مجموعه انیمه ساخت استودیوی ژاپنی نیپون انیمیشن است. این مجموعه در ۵۵ قسمت از آوریل ۱۹۷۵ تا آوریل ۱۹۷۶ توسط شبکه تلویزیونی «تی‌وی آساهی» پخش شد.این مجموعه با اقتباس از رمان Die Biene Maja از نویسندهٔ آلمانی، والدمار بونزلز، ساخته شده. نیک و نیکو، به زبانهای مختلف دوبله و بارها از تلویزیون کشورهای مختلف به نمایش درآمده‌است و جزو نخستین و موفق‌ترین انیمه‌های ساخت نیپون انیمیشن محسوب می‌شود. این مجموعه بر اساس سری کمیک آلمانی مایا زنبور عسل است.

انیمیشن مایا زنبوره یا همان نیک و نیکو  این روزها به صورت تری دی از یک شبکه ی ایتالیایی در حال پخش است. مخاطب این سریال گروه سنی بین 3 تا 9 سال است و در یازده فصل 78 قسمتی تهیه شده است.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1102 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:12

خبرهایی از بازی Angry Birds Friends

 
 

از بازی Angry Birds Friends  - که ساخته محبوب شرکت Rovio است  خبرهایی به گوش میرسد که در ادامه میخوانیم . اول اینکه این بازی هم اکنون در فروشگاه برنامه های ویندوز فون Windows Phone app store – در دسترس قرار گرفته است و اگر این خبر به اندازه کافی خوشحال کننده نیست به اطلاع میرسانیم که این بازی برای مدت محدودی به صورت رایگان عرضه میشود . با وجود در دسترس بودن برای ویندوز فون 7 برای یک مدت طولانی، شرکت Rovio نتوانست مراحل این بازی را مانند IOS و آندروید آپدیت کند . نسخه جدید این بسته این مشکل را رفع کرده است و برای هر دو ویندوزفون 7 و ویندوزفون 8 در دسترس خواهد بود .حمله کردن به خوکها برای کاربران تلفن ویندوز تا 15 ماه مه رایگان خواهد بود پس از آن انتظار می رود برای آن قیمتی در حدود $ 0.99 در نظر گرفته شود.

 و اما خبر دوم درست همانطور که وعده داده شده بود Rovio دوستان پرندگان عصبانی را به عنوان بازی جدید خود برای اندروید و iOS به صورت رایگان عرضه کرد . بازی Angry Birds Friends سال گذشته در فیس بوک به نمایش گذاشه شده بود و اکنون دارای بیش از 60 میلیون بازیکن است و هم اکنون شما می توانید در برابر کاربران گوشی های هوشمند جدید با خوکها نبرد کنید.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1036 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:12

هواپیماهای دیزنی، آماده ی پرواز

 
 

 

بعد از نمایش موفقیت آمیز ماشین ها، دیزنی این بار به سراغ هواپیما ها رفته است. Klay Hall کارگردان این انیمیشن می گوید: "این انیمیشن دارای داستان فوق العاده ای است که شامل پیام ها و مسائل پند آموز زیادی است که همه ی ما می توانیم از آن استفاده کنیم. اگر ما به خودمان باور داشته باشیم و ترس را کنار بگذاریم، مطمئنا نتیجه ی کار بسیار ما را شگفت زده خواهد کرد. این دقیقا همان ماجرایی است که در این انیمیشن برای Dusty شخصیت اول این داستان اتفاق می افتد. اوهرگز در ارتفاع بیش از 1000 پایی پرواز نکرده است ولی رویای سریعترین هواپیما را در مسابقات هوایی در سر خود دارد و برای تحقق بخشیدن به رویای خود موانع زیادی بر سر راه خود دارد." این انیمیشن در مرداد ماه امسال به نمایش عمومی درخواهد آمد.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 997 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:10

طوفانی از جلوه های ویژه در حاشیه ی اقیانوس آرام

 
 

 

 

حاشیه ی اقیانوس آرام نام فیلمی علمی-تخیلی و حادثه ای است که پر از جلوه های ویژه کامپیوتری جذاب است، اما داستان فیلم تا حدودی تکراری است، حمله ی موجودات فضایی به زمین و دفاع ربات های غول پیکر که توسط انسان ها هدایت می شوند. این فیلم محصول شرکت لِجندری پیکچرز است و در اواسط تابستان امسال در سینماهای آمریکای شمالی به روی پرده می رود.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1037 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:10

خیزش دوباره لاک پشت های نینجا

 
 

 

تولید انیمیشن لاک پشت های نینجا آغاز شد. جاناتان لیبزمن کاگردانی و مایکل بی تهیه کنندگی این انیمیشن را به عهده دارند و بازیگران سرشناسی همچون مگان فاکس، دنی وودبرن، ویل آرنت و آلن ریچسون در این فیلم انیمیشنی به ایفای نقش می پردازند. داستان این انیمیشن به این صورت است که موجودات فضایی به زمین حمله می کنند و شروع به تخم ریزی می کنند، در این حین لاک پشت های نینجا بار دیگر برای نجات زمین به پا می خیزند... این انیمیشن در خرداد سال آینده به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می رود.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1142 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:09

فیلم سینمایی بره های ناقلا ساخته می شود

 
 

 

 پس از انیمیشن والاس و گرومیت، یکی دیگر از شخصیتهای محبوب آردمن برای ماجراجویی در فیلم های بزرگ خود را آماده میکند . استودیو انیمیشن بریستول اعلام کرد که با شراکت و همراهی استودیوکانال یک فیلم سینمایی بر اساس بره های ناقلا ( Shaun the Sheep ) برای بهار سال 2015. با تکنیک انیمیشن استاپ موشن بسازد که کارگردانی آن توسط مارک برتون ( کارگردان فیلم والاس و گرومیت: نفرین خرگوش) و ریچارد استارزاک انجام خواهد شد . استودیوکانال تامین مالی این پروژه را برعهده دارد و این فیلم در انگلستان، فرانسه، آلمان، استرالیا و نیوزیلند توزیع خواهد شد .

 در این فیلم، شیطنت شان سهوا کشاورز را وادار به ترک مزرعه میکند سپس شان و بقیه گوسفندان برنامه ریزی یک سفر به شهر بزرگ را نجات کشاورز انجام میدهند . این ستاره با لباس پشمی برای اولین بار بوسیله نیک پارک - برنده جایزه اسکار –در فیلم کوتاه ( A Close Shave ) ظاهر شد . شان پس از آن در برنامه های پیش دبستانی شبکه CBBC در سال 2007 ارائه شد، پس از آن به سرعت در 170 کشور دنیا پخش و محبوب شد سری برنامه تیمی تایم (Timmy Time) که بر اساس این انیمیشن طراحی و تولید شده بود – که آن نیز بسیار محبوب شد - کار خود را در سال 2009 اغاز کرد.

 ساخته های آرد من : مرغ فراری (Chicken Run) (2000)، والاس و گرومیت: نفرین خرگوش (2005)، Flushed Away (2006)، آرتور کریسمس (2011) و در سال گذشته دزدان دریایی!

شما چه فکر می کنید ؟ آیا فیلم سینمایی بره های ناقلا هم مانند سریال پر مخاطب و جذاب خواهد بود ؟؟؟؟

سایت وب برگ

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 998 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:31

هجوم انیمیشن‌های کامپیوتری به سینماها در تابستان

 
 

 

صنعت سینما در تدارک آن است تا تعدادی از انیمیشن‌های پر سر و صدای خود را تا پایان فصل تابستان، به روی پرده سینماها بفرستد. در همین رابطه است که منتقدان و تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند دوستداران و طرفداران ژانر انیمیشن، باید منتظر دیدار با فیلم‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای در این رابطه باشند. در عین حال، در اوایل فصل زمستان سال جاری میلادی هم، رقابت‌های اسکاری در راه است و باید دید کدام یک از فیلم‌های انیمیشن سال جاری، در فهرست نامزدهای نهایی رشته اسکار بهترین فیلم انیمیشن سال جای خواهند گرفت. تجربه سال‌های اخیر نشان داده که تماشاگران سینما از انیمیشن‌هایی که از قصه و پرداخت خوبی برخوردار باشند، استقبال خوبی می‌کنند و فرقی بین کاراکترهای کارتونی و زنده نمی‌گذارند. بسیاری از کاراکترهای کارتونی فیلم‌های انیمیشن هم محبوبیتی در حد بازیگران زنده سینما کسب می‌کنند. در عین حال، قدرت خلاقه انیماتورها باعث می‌شود تا کاراکترهای کارتونی که خلق می‌کنند، به خوبی بازیگران واقعی بتوانند حیات و موجودیت خوبی به شخصیت‌های انیمیشنی خود بدهند و به این شخصیت‌ها،حیات و زندگی بدهند. فیلم‌سازان و انیماتورهای سرشناس سینما می‌گویند طی پنج ماه آینده، انیمیشن‌های خوبی را آماده نمایش می‌کنند.

عموم منتقدان سینمایی از «دانشگاه لولوها» (قسمت دوم «شرکت لولوها»، محصول مشترک کمپانی والت دیزنی و شرکت کامپیوتری پیکسار) به عنوان مهم‌ترین انیمیشن سال 2013 اسم می‌برند،‌ آن‌ها می ‌گویند این فیلم هم پرفروش‌ترین انیمیشن تابستان امسال خواهد شد و هم، بیشترین شانس را برای دریافت اسکار بهترین انیمیشن سال دارد. قصه این فیلم، پیش درآمدی بر قصه قسمت اول آن در سال 2001 است و ماجراهای آن، به دورانی قبل از شروع قصه این فیلم برمی‌گردد.

این بار قصه مایک و سالی (با صدای بیلی کریستال و جان گودمن) دو لولوی بانمک «شرکت لولوها» در دورانی تعریف می‌شود، که آن‌ها وارد مدرسه لولوها می‌شوند تا یاد بگیرند چگونه بچه‌های کوچولو را بترسانند. آن‌ دو در محیط دانشگاه با یکدیگر آشنا و پس از یک سری فراز و نشیب و ماجراجویی ، تبدیل به دوستانی صمیمی می‌شوند. این فیلم برای بیست و یکم ژوئن به روی پرده سینماها می‌رود.دن اسکانلون کارگردان فیلم است و از تماشاگران سینما،به خاطر این که چند سال منتظر تولید قسمت دوم آن بودند، تشکر می‌کند. این فیلم‌ساز می‌گوید علت طولانی شدن زمان اکران عمومی آن و فاصله آن با قسمت اول ،در این است که تهیه‌کنندگانش می‌خواستند فیلمی در خور انتظار تماشاگرانش خلق کنند. به گفته او:«قسمت اول فیلم، انتظارات و توقعات را تا سطح زیادی بالا برد. تماشاگران سینما در نسخه اصلی ،سالی و مایک را به صورت دوستانی نزدیک و صمیمی دیدند. وقت آن رسیده بود که آن ها را در حال و هوایی تازه و متفاوت ملاقات کنند، به همین دلیل، «دانشگاه لولوها» حکم یک سورپریز و شگفتی را برای تماشاگرانش دارد.»

«حماسه» یکی از محصولات کمپانی فوکس قرن بیستم است که تأکید زیادی بر روی سه بعدی بودن آن می‌شود.این فیلم بر اساس یک قصه محبوب کودکانه به همین نام ساخته شده که ویلیام جویس نویسنده آن است.کریس وج کارگردان «عصر یخی» کارگردان این فیلم است و قصه‌اش یک دختر نوجوان به نام مری (با صدای آماندا سیفیلد) را در راس ماجراهای خود دارد. مری در دل جنگل متوجه نبردی بزرگ بین دو نیروی خیر و شر می‌شود و به کمک نیروی خیر می‌رود.

کاراکتر معروف پو هم امسال مهمان جشن فیلم‌های انیمیشنی است. این خرس مهربان و تنبل در فیلم «پو» به کارگردانی مایکل اسپورن به دیدار تماشاگران و دوستداران ماجراجویی‌های پو می‌آید. اوگار آلن پو شاعر کلاسیک همکاری مرموزی با نسخه اصلی انیمیشن «پو» در چند دهه قبل داشت و قسمت جدید آن ، بر اساس همین ماجراجویی‌ها خلق شده است. فیلم‌نامه انیمیشن جدید را ماکسین فیشر نوشته و قصه‌اش درباره ادگار آلن پو است.

بعد از نمایش عمومی موفق و غیر منتظره «من نفرت‌انگیز» برای همگان مشخص بود که ماجراجویی‌ها و شیرین‌کاری‌های چهارشخصیت اصلی کارتونی آن، در انیمیشن‌های تازه‌ای ادامه پیدا خواهد کرد. حالا پس از سه سال واحد انیمیشن کمپانی یونیورسال «من نفرت‌انگیز2» را آماده نمایش عمومی کرده است. مسئولان این کمپانی می‌گویند طرفداران فیلم به شدت چشم‌انتظار قسمت دوم آن هستند.

با آن که قسمت اول این انیمیشن هیچ وقت به عنوان یکی از بهترین محصولات انیمیشنی شناخته نشد و چنین لقبی را نگرفت، قصه ،کاراکترها و فیلم‌نامه آن به اندازه کافی موفق بود و با موفقیت روبرو شد. کن داریو و سینسو پل فیلم‌نامه نویسنان فیلم، قصد دارند فیلم‌نامه سومین قسمت آن را بنویسند و حتی شنیده می‌شود کمپانی یونیورسال در تدارک تولید یک سری فیلم کوتاه، بر اساس شخصیت‌های نسخه اصلی آن است.

آل‌ پاچینو به عنوان صداپیشه، همکاری تازه‌ای را با قسمت دوم فیلم شروع کرده و استیو کارل دوباره به جای کاراکتر گرو صحبت می‌کند. او در نسخه اصلی، یک مرد بدجنس بود که از سه بچه کوچک و شیطان دست‌فروش استفاده می‌کند تا یک طرح شیطانی را عملی کند. اما وی تحت تأثیر صفا و صداقت آنها قرار گرفته و دست از کارهای بد خود بر می‌دارد. در قصه قسمت دوم، گرو با این سه کودک همراه می‌شود تا علیه یک نیروی جنایتکار (با صدای پاچینو) مقابله کند. پی‌یرکافین و کریس رناد کارگردانان قسمت تازه این انیمیشن کمدی خانوادگی و ماجراجویانه هستند.

«شوالیه والور» یکی دیگر از انیمیشن‌های فصل تابستان است. قصه فیلم درباره پسربچه‌ای است که راهی یک سفر هیجان‌انگیز ماجراجویانه به سرزمین شوالیه‌های شجاع می‌شود. او که در ابتدای کار به دنبال افتخار و قهرمانی می‌گردد، به اهمیت و ارزش دوستی و رفاقت پی می‌برد و نکات تازه‌ای را در باب معنی و مفهوم شجاعت و افتخار یاد می‌گیرد. مانوئل سیسیلیا کارگردان این انیمیشن اکشن و خانوادگی است.

«ماجراجویی‌های تن تن: زندانیان خورشید» دومین قسمت از سه‌گانه تن‌تن کمپانی دریم ورکز، تلاش زیادی دارد تا برای نمایش عمومی در سال جاری آماده شود. این قسمت را پیتر جکسن کارگردانی کرده و اندی سرکیس و جامی بل بازیگران آن هستند. فرق این انیمیشن با دیگر محصولات انیمیشنی در این است که کاراکترهای کارتونی فیلم، بر اساس ضخیت‌های واقعی صداپیشه‌های آن‌ها طراحی و خلق شده‌اند. فیلم بر اساس قصه کتاب مصور قدیمی هرگه ساخته شده و هزینه تولید بالایی دارد. قسمت اول فیلم به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال 2011 نتوانست رضایت خاطر تماشاگران سینما و دوستداران قصه‌های تن تن را جلب کند. فیلم با هزینه تولید 130 میلیون دلاری خود، فقط 77 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد.

«توربو» یک اکشن کمدی و ماجراجویانه به کارگردانی دیوید سورن است که رایان رینولدز و پل گامانی صداهای خود را به شخصیت‌های کارتونی آن قرض داده‌اند. حلزونی به نام توربو(با صدای رینولدز) یک موجود عجیب و غریب در یک باغچه است که رویاهای زیادی در سر دارد و می‌خواهد در مسابقات اتومبیل‌رانی اول شود. بسیاری از منتقدان به شباهت‌های این محصول کمپانی دریم ورکز به انیمیشن «ماشین‌ها»ی کمپانی والت دیزنی اشاره می‌کنند.

«ابری پر از غذا 2» دنباله‌ای بر فیلم موفقی به همین نام است که در سال 2009 به روی پرده سینماها رفت. کودی کامرون و کریس پرن کارگردانان این انیمیشن هستند و قصه آن درباره کلینت لاک وود مخترع جوان قسمت اول است که حالا در یک شرکت تازه‌ کار می‌کند. رئیس این شرکت به نام چستر وی کسی است که کلینت همیشه او را تحسین می‌کرد و می‌خواسته مثل وی باشد. بزودی کلینت متوجه می‌شود ماشین غذاساز او (که در قسمت اول دردسرهای زیادی برای او و شهر محل زندگی‌اش درست کرد) هنوز قادر به فعالیت است و می‌تواند برای اهالی شهر مشکل ایجاد کند. پس او محل کار جدید خود را ترک می‌کند، تا مانع از یک فاجعه جدید شود. واحد انیمیشن شرکت سونی، تهیه کننده این کمدی اکشن خانوادگی است.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 992 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:30

انیمیشن کوتاه Animated History of Poland

 
 

 انیمیشن حماسی و زیبای تاریخ لهستان به کارگردانی انیماتور لهستانی Tomasz Baginski در سال ۲۰۱۰ به نمایش عمومی رسید . داستان همانطور که از نامش پیداست در باره تاریخ و حوادثی تلخ و شیرینی است که از قرن هشتم میلادی تا به حال در لهستان اتفاق افتاده است را به تصویر میکشد و …

  • نام انیمیشن: Animated History of Poland
  • کارگردان: Tomasz Baginski
  • کشور تولید کننده: لهستان
  • ژانر: انیمیشن ، حماسی ، بیوگرافی
  • حجم: ۸۰ مگابایت
  • مدت زمان: ۸ دقیقه
  • سال انتشار: ۲۰۱۰
  • کیفیت: BDRip 480p Xvid
  • زبان: صامت ( بی کلام )

حتما بعد از دیدن این انیمیشن زیبا  دیدگاهای خودتون را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

لینک دانلود این انیمیشن زیبا برای دوستداران پرشین تون
vid1persiantoon.hostingsiteforfree.com/History_of_Poland_2010.rar

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 965 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 ساعت: 17:29

کولاک لوما پیکچرز در ساخت جلوه های ویژه فیلم "اُز"

 
 

 

شرکت لوما پیکچرز بیش از 180 شات جلوه های ویژه برای آخرین ساخته دیزنی، اُز بزرگ و قدرتمند انجام داد.اولین جایی که شرکت در انجام آن دخیل شد، شاتی بود که طی آن کاراکتر اصلی توسط یک گردباد بزرگ به نقطه دورافتاده و عجیب و غریب سرزمین اُز برده می شود. علاوه بر این افکت پیچیده، لوما موارد دیگری همچون ساخت چشم اندازهای زمینی و آسمانی، لباسها، وسایل نقلیه عجیب و جلوه های ویژه جادویی را نیز انجام داد.

بدون شک گردباد سخت ترین افکتی بود که در این پروژه انجام شد. وینسنت سیرلی سوپروایزر جلوه های ویژه در لوما می گوید " اسکات استوک دایک سوپروایزر جلوه های ویژه فیلم از ما یک گردباد با تعداد ذرات بسیار بالا همراه با شبیه سازی انتظار داشت. از ابتدا او می خواست یک گردباد که از میلیاردها ذره ریز ساخته شده بود ببیند. خوشبختانه در طول سالها ما ابزارهایی برای دسته بندی و انتقال داده های با حجم بالا و پیچیده در جریان کار ساخته بودیم که به ما در حل چالش ساخت گردباد عظیم کمک بسیاری کرد." هنر لوما در ساخت بالن هوای گرم، گرد و خاک و خرده ریزهای داخل گردباد مانند کالاسکه و همچنین پس زمینه کاملا کامپیوتری عمق و زیبایی بسیاری به این نما از فیلم افزوده است.

در مورد گلیندا (جادوگر خوب قصه) نیز با استفاده از شبیه سازی لباس به جذابیتهای این کاراکتر افزووده شده است. مثلا با استفاده از ترکیب متریالهای مختلف مانند پارچه های ابریشمی و پنبه ای لباس او در کل فیلم با یک قبای بلند عوض شده است. لباسها با استفاده از یک متریال مخصوص ساخته شده در شرکت و با آرنولد رندر شده است. در یکی از دینامیک ترین سکانس های فیلم، لوما افکتهای جادویی زیبایی برای نبرد نهایی مابین گلیندا و اوانورا ساخته است. تیم توسعه نرم افزار مجموعه ای از ابزارها برای تولید افکتهای نوری و انرژی که توسط جادوگرها استفاده می شد به نام LTree را ایجاد کرد که به هنرمندان اجازه می داد تعداد زیادی از شاخه های نوری انرژی الکتریکی را به صورت خلاقانه ای مدیریت کنند.

وقتی این انرژی ها به یکدیگر برخورد می کنند ساطع شدن انرژی زیاد جلوه های بصری خیره کننده ای ایجاد می کنند. مدیر تکنیکی قسمت کامپوزیت، الکس کان ابزارهایی را با استفاده از ترکیب نورهای حجمی و گیزموهای چندلایه در نوک (Nuke) ایجاد کرد تا نتیجه دلخواه به دست آید. پیام شهدایی، مدیر اجرایی جلوه های ویژه و همچنین یکی از موسسان لوما در مورد انجام این جلوه ها در این شرکت گفت :" این فیلم جایگاه شایسته خود را در میان کارهای شاخص دیگر در این عرصه پیدا کرده است. کار کردن در این پروژه بسیار لذت بخش بود و همیشه در خاطر ما خواهد ماند."

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1048 تاريخ : يکشنبه 8 ارديبهشت 1392 ساعت: 16:24

مجوز ساخت قسمت دوم انیمیشن «کرود ها» صادر شد

 
 

 

کمپانی دریم ورکز که چراغ سبز تولید دومین قسمت این فیلم را صادر کرده، گفته پیش تولید آن به تازگی آغاز شده است. نسخه اصلی فیلم یک ماه قبل به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت و تا به امروز حدود 145 میلیون دلار دراین منطقه فروش کرده است. تیم دو نفره کرک د میکو و کریس ساندرز این انیمیشن موفق کامپیوتری خانوادگی را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خودشان کارگردانی کرده‌اند. این دو قرار است بزودی کار نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم «خانواده کرودها» را شروع کنند.

کارگردان فیلم هم خود آن ها خواهند بود. قصه نسخه اصلی درباره اولین خانواده غارنشینی بود که اولین سفر خود به دنیای وحش را شروع می کند و با ماجراجویی های هیجان‌انگیری روبرو می‌شوند. آن‌ها تمام عمر خود را در غاری زندگی کرده‌اند که پناهگاهشان بوده و آن‌ها را از خطرات مختلف محافظت می‌کرده است. اما با از بین رفتن غار و تخریب آن ،جمع خانواده مجبور به پیدا کردن یک سرپناه جدید و مطمئن می‌شوند. هنوز اطلاعی از خط اصلی قصه قسمت دوم «خانواده کرودها» در دست نیست و کسی نمی‌داند اعضای این خانواده غار نشین و ماجراجو، قرار است با چه اتفاقاتی روبرو می‌شوند. بازیگرانی که در قسمت اول انیمیشن صدای خود را به کاراکترهای کارتونی قصه فرض دادند، دوباره با دومین قسمت آن هم همکاری خواهند کرد.

این بازیگران عبارتند از : رایان رینولدز، نیکلاس کیج، اما استون، کاترین کینر، کلارک دوک و کلوریس لیچمن. قرار است چند بازیگر مطرح دیگر هم به جمع صدا پیشه‌های فیلم بپیوندند. این بازیگران صداهای خود را به چند کاراکتر تازه وارد -که در قصه قسمت اول حضور نداشتند و خانواده‌ کرودها در طول قصه دومین قسمت با آن‌ها آشنا می‌شوند- فرض خواهند داد. به احتمال زیاد دومین قسمت انیمیشن کامپیوتری «خانواده کرودها» برای نمایش عمومی در ایام تابستان سال 2015 آماده خواهد شد. قسمت اول این کمدی خانوادگی ماه مارس هم زمان با سینماهای آمریکای شمالی ، در 44 کشور دیگر جهان هم به روی پرده سینماها رفت. فروش کلی فیلم در سراسر جهان طی این مدت به حدود300 میلیون دلار رسیده است.

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 967 تاريخ : پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 ساعت: 22:12

انیمیشن کوتاه (درس ابری )

 
 

 

» نام: درس ابری – A Cloudy Lesson
» سال تولید: ۲۰۱۰
» کارگردان: Yezi Xue
» شرکت تولید کننده: Ringling College of Art and Design
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۲ دقیقه
» زبان: -
» زیرنویس: -
» کیفیت: عالی (HD 720p)

 

  خلاصه داستان: درس ابری (به انگلیسی: A Cloudy Lesson) نام انیمیشن کوتاه محصول کشور آمریکا و به کارگردانی دانشجوی دانشگاه هنر و طراحی رینگلینگ (به انگلیسی: Ringling College of Art and Design) به نام‌ یزی زو (به انگلیسی: Yezi Xue) می‌باشد. داستان انیمیشن درباره پیرمردی است که قصد دارد نحوه ساختن ابر را به نوه‌اش آموزش دهد اما…

 

پرشین تون...
ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 963 تاريخ : چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 ساعت: 16:45